Veelgestelde vragen

/
Veelgestelde vragen

Buitensfeer.be gaat altijd zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens. Dit houdt in dat wij uw gegevens uitsluitend gebruiken voor de levering van uw bestelling, het checken van betalingen en promotionele doeleinden (zoals het versturen van de nieuwsbrief). Uw persoonlijke gegevens worden via een beveiligde server verwerkt, te herkennen aan ‘https’ in de adresbalk.

Voeg het artikel dat u wenst te bestellen toe aan uw digitale winkelmandje. Ga dan door met afrekenen door uw contact en betaalgegevens in te vullen (afrekenen als gast) of log in met uw persoonlijke account. Voltooi de betaling en u ontvangt na het betalen een bevestigingsmail van ons.

Dit kunt u zien op de productpagina van het product. Wanneer een artikel uit voorraad is, dan zal dit worden vermeld. Twijfelt u? Mail ons dan op om te bevestigen dat het op voorraad is. Als het product niet op voorraad is kunt u ons steeds even mailen en wij zullen u dan de status meedelen.

Dit gaat (nog) niet. We hebben ervoor gekozen de leveringen te laten uitvoeren via vervoerder DHL en zij zijn een zeer betrouwbare partner in dit proces.

Als u een bestelling heeft geplaatst en deze wilt wijzigen dient u contact met ons op te nemen. Als de bestelling nog niet meegegeven is aan DHL kunnen wij kijken of wij de bestelling nog kunnen wijzigen. Als uw bestelling al is meegegeven aan DHL dient u het pakket aan de deur te weigeren en een nieuwe bestelling te plaatsen met het juiste product. Nadat we het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met u op om tot een oplossing te komen.

Wanneer u een bestelling plaatst en deze wordt door ons verwerkt ontvangt u een track & trace code in de mail. Hiermee kunt u het pakket volgen en zien wanneer DHL het pakket gaat aanbieden. Het kan voorkomen dat uw bestelling uit meerdere pakketten bestaat. Wij vragen u dan nog een werkdag geduld te hebben, meestal komt het tweede pakket de volgende werkdag. Werkt de track & trace niet of ziet u geen verandering in de status van uw bestelling? Neem dan contact met ons op.

Ja natuurlijk! Ook grotere aantallen bestelt u eenvoudig en snel bij Buitensfeer.be. Stuur een email naar info@buitensfeer.be en vraag een vrijblijvende offerte aan. U ontvangt uiteraard een gespecificeerde factuur inclusief BTW.

Helaas kunt u geen tijd aangeven wanneer DHL bij u langs komt. Op de dag van levering zal er een tijdsslot zichtbaar worden.

Nee. Wij werken enkel met DHL.

Betalen bij Buitensfeer.be kan op verschillende manieren. We werken met Bancontact, Ideal of Klarna.

Buitensfeer is een webshop waarop u alle producten die we voeren kunt terug vinden. Bij elk product staan een zeer uitvoerige beschrijving en foto’s vermeld. We werken momenteel uitsluitend via deze shop.

Een bestelling kan geannuleerd of gewijzigd worden zolang deze nog niet is overgedragen aan DHL. U dient zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om de wijziging of annulering door te geven.

Verwijder de cookies en probeer het opnieuw. Of probeer de bestelling te plaatsen in een andere browser (Chrome, Edge, enz.). Lukt het bestellen nog niet? Neem dan contact met ons op via email, we helpen u graag!

Het kan zijn dat de mail in de SPAM is beland, check dus eerst de spambox. Neem bij twijfel contact met ons op om te controleren of uw bestelling is doorgekomen.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Stuur ons binnen 5 werkdagen per email een foto van het beschadigde product en de verpakking naar info@buitensfeer.be. Wij zullen de foto’s bekijken en uw email zo spoedig mogelijk beantwoorden. We zoeken dan samen naar een passende oplossing!

Dat vinden wij zeer onaangenaam! Neem zo snel mogelijk contact met ons op en stuur foto’s mee van wat u heeft ontvangen. Wij zullen er dan voor zorgen dat u zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt. Het is belangrijk dat u geen verkeerde artikelen in gebruik neemt.

Wat vervelend om te vernemen dat u geen goede shop-ervaring bij ons heeft gehad. Hoewel wij klantenservice hoog in het vaandel hebben staan, slaan ook wij wel eens de bal mis. We vragen u dan ook uw klachten of suggesties kenbaar te maken. Dat kan via het contactformulier of stuur een email. We nemen iedere klacht serieus en zullen dan ook direct na het kenbaar maken van een klacht actie ondernemen.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Geen probleem! U kunt ons steeds bereiken voor bijkomende vragen op ons e-mailadres info@buitensfeer.be of op het GSM-nummer: +32 469 41 16 77. Wij proberen je zo goed mogelijk te helpen.

Shopping Cart0

Geen producten in de winkelmand.