Verzenden

/
Verzenden

Helaas zijn wij afhankelijk van een externe vervoerder waardoor wij geen 100% garantie kunnen geven op de levertijden. We hebben de filosofie er alles aan te doen om uw materialen zo snel mogelijk bij u geleverd te krijgen.

Een pakket dat zwaarder is dan 31,5 kilo, wordt via palletzending verzonden. Dit betekent dat het product op pallets vervoerd wordt omdat het zo zwaar is. U kunt de track & trace code in de gaten houden om de bestelling te volgen.

Een pakket dat lichter is dan 31,5 kilo, wordt via pakketzending verzonden.

Helaas kunnen wij niet leveren aan campings, verzorgingstehuizen en gemeenschappelijke tuinen. Daarnaast is het helaas ook niet mogelijk om naar eilanden te versturen. Voor meer informatie kunt u mailen naar info@buitensfeer.be.

We hebben de filosofie er alles aan te doen om uw materialen zo snel mogelijk bij u geleverd te krijgen. We zijn hierin zeer sterk afhankelijk van onze vervoerder. Helaas kunnen we niet van tevoren zeggen tijdens welk dagdeel uw bestelling wordt bezorgd. Bestellingen op vrijdag na 17.00 uur of in het weekend zullen maandag worden verzonden.

Ja, dat kan! U kunt de zending volgen op de website van DHL. U ontvangt een zendingsnummer en de track & trace link per email van ons, zodra uw bestelling is aangeboden aan de vervoerder. U kunt de actuele status raadplegen via volgende link: Pakketten ontvangen en retour sturen | DHL eCommerce.

De track & trace code wordt pas actief, zodra uw bestelling is verwerkt en gescand op het depot van de vervoerder. Dit gebeurt vaak in de nacht. Mocht uw track & trace code de volgende dag nog niet werken, neem dan contact op met de klantenservice.

Heeft u al gecontroleerd of de mail niet in uw spamberichten terecht is gekomen? Daarnaast zou u kunnen controleren of het e-mailadres dat u heeft opgegeven geen fouten bevat. Heeft u wel een orderbevestiging ontvangen, dan hebben wij het juiste e-mailadres. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice.

Momenteel verzenden wij niet naar afhaalpunten.

Ja, dat kan. Bij het bevestigen van een order kunt u de facturatiegegevens en verzendgegevens ingeven/aanpassen.

Dit is helaas (nog) niet mogelijk.

Ja, wij leveren ook aan bedrijven. Voor grote afnemers worden vaak speciale tarieven gehanteerd. U kunt een offerte aanvragen. Wij zullen u vervolgens zo snel mogelijk informeren over de prijs.

Wat vervelend, dat is uiteraard niet de bedoeling! Mail ons een foto van het beschadigde product en van de beschadigde verpakking naar info@buitensfeer.be. Dan gaan wij op zoek naar een passende oplossing. We zullen uw foto’s bekijken en reageren dan zo snel mogelijk op uw mail.

Als u het pakketje na vijf werkdagen nog niet heeft ontvangen en de track & trace code geen verdere informatie geeft, neem dan contact op met de klantenservice. Wij gaan dan ons uiterste best doen om het pakket alsnog zo snel mogelijk bij u thuis te leveren.

Wanneer u niet thuis bent op het moment dat de bezorger langskomt, wordt het pakket de volgende dag nog een keer aangeboden. Als u dan ook niet thuis bent, heeft u twee weken de tijd om het pakket op te halen bij een DHL Servicecenter. Dit geldt alleen voor pakketten die in een doos zijn verzonden.

Het komt voor dat pakketten los van elkaar worden verzonden en dus niet tegelijkertijd bij u aankomen. Wacht nog één dag, want het andere pakketje is vaak onderweg. Is het een dag later nog niet binnen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Geen probleem! U kunt ons steeds bereiken voor bijkomende vragen op ons e-mailadres info@buitensfeer.be of op het GSM-nummer: +32 469 41 16 77. Wij proberen je zo goed mogelijk te helpen.

Shopping Cart0

Geen producten in de winkelmand.